Friday, October 25, 2013

Zzzz...

Phew... Phew... Phew...

Lama sungguh abaikan blog ni. Sebenarnya banyak dalam otak ni nak di kongsikan. Tapi bila tunda dan tunda nak post, maka hilanglah apa yang nak di ceritakan tu.

By the way, Now saya dah mula download Application Boggeroid. Maybe easy sikit untuk mengarut dalam blog ni. Rasa rugi pula kan bila dah buat blog tapi tak post anything. Tak kisahlah post yang suka atau duka atau merapu meraban.

Actually tak tau nak mengarut pasal apa. Ni pun just main taip. Menaip dalam kelas. Nampak sangat tak fokus dalam kelas. Bila entah nak berubah diri ni. Ingat kan ada pepatah, Ubah lah diri kamu sebelum orang lain mengubah diri mu. Eh, ada ke? Entah saya pun tak pasti.

Yang pastinya, diri kita sendirilah harus mengubahnya. Kita sendiri tahu mana lemah dan kurangnya diri sendiri. Tapi ramai yang tak nak mencari kelemahan tu. Ada juga yang dah jumpa kelemahan, tapi masih belum merubahnya kepada kebaikan.

Sampai bila kan nak biarkan diri ini terus di belenggu kekurangan dan kelemahan. Orang lain sudah maju, kita masih duduk mengaju itu dan ini.

Ada juga yang punyai kehebatan dan luar biasa, tapi berapa ramai yang gunakan kehebatan luar biasa nya itu pada landasan yang benar.

Semoga sama sama kita dapat ubah diri ini kearah kebaikan.

Jom sahabat.

posted from Bloggeroid

Comments
1 Comments

1 comment:

  1. apuz yang dulu bukanlah yang sekarang, dulu ditendang sekarang puz diterajang. HAHA

    ReplyDelete