Sunday, May 30, 2010

2 Biji burger ayam + Nescafe Ais = 2 Pagi

Bila dah sattle final exam paper ni barulah free sikit rase nak update blog ni. Kalau dah buzy memang liat gila nak update. Itupun ikot mood gak. Kalau mood rase nak update, update la.

Tapi aku rase waktu final exam la best. Waktu tu la student yang malas jadi rajin, yang lembap jadi laju, yang bingok jadi pandai, yang blur jadi segar. Hahaha... ade gak sampai yang x tido malam bila esok ade paper. Macam aku lah... bila ade paper kompom x tido, bukan aku sorang je la, ramai ag yang x tidonye. Aku ngan member2 aku sanggup blajo sampai la ke subuh.

Bila dah study semalaman kompom la perut berbunyi gegendang + kehausan. Kalau dah lapar kompom la x leh masuk. Ha... waktu ni lah burger amat bersesuaian. Boleh dikatakan tiap2 malam aku sanggup kuar umah g cari burger ngan nescafe ais untuk isi perut.

Skang final dah abes, sem pon dah abes... rindu la plak dengan suasana blaja .... =(

No comments:

Post a Comment