Sunday, January 15, 2012

Ya.. Saya jatuh cinta dengan awak. Tolong hadir dalam hidup saya...

Tidurku tidak kenyang, makanku tidak basah, mandiku tidak lena. itulah ungkapan yang sesuai buat diri aku. Kali pertama aku melihat engkau dari jarak jauh, terus aku terpanda ke satu sudut yang sungguh indah. Aku terpana dengan keterampilanmu. Inginku menangis melihat kecantikanmu dari jauh. Ingin ke berlari pantas mendapatkan dirimu dan menyentuh di setiap tubuhmu. Aku tidak dapat menahan nafsuku apabila melihatmu.

Tanpa pedulikan kiri dan kanan orang di sekelilingku, aku terus pergi kearahmu. Aku melihat tubuh dengan jarak dekat, dari atas kebawah dan depan ke belakang. 1 per 1 aku melihat tubuh mu. Aku menyentuh tubuhmu dengan kemas. Ingin aku berkata sesuatu, tetapi lidah ku kelu terdiam sejuta bahasa malaysia dan juga bahasa inggeris. Aku hanya menahan geram apabila dapat menghampiri dan melihat tubuhmu dengan jarak yang dekat.

Indah, cantik dan segak dengan berwarna putih. Ingin ku memeluk tubuhmu, tapi apaka daya, dirimu terlalu besar dan semuanya besar! Aku tahu diriku yang kerdil dan kecil ini tak mampu memilikimu.

Kini, hanya engkau yang aku puja dan engkau yang aku damba. Semoga engkau menjadi milikku.

******************************

Amacam ayat? Banyak indah ka banyak muntah hijau kawan? Hahaha.. Kawan, betullah... Aku sudah jatuh cinta ma. Jatuh cinta untuk kali ke berapa pun aku tak tahu. Aku naik gila wo sekarang. Hanya dia menjadi idaman da pujaan aku. Kalau la aku dapat diakan kawan, kompom aku tak layan mana-mana gadis dalam Malaysia ni! Bukan takag Malaysia ma. International awek pun aku x layan ma! Halamak... Aku sudah jatuh cinta! Jatuh cinta! Jatuh cinta! Tolonglah... AKu nak kan dia....!!!

Wahai KIA OPTIMA K5! Pleasee come to me.! Iam falling in love with you!!! <3 Muah muah!



TENGOK GAMBAR MESTI TAK CANTIKKAN?
JOM TENGOK VIDEO!



* ADA SESIAPA NAK HADIAHKAN UNTUK AKU TAK? *
Ngeee.... <3

No comments:

Post a Comment