Thursday, August 18, 2011

Kembar? Oh bukanlah...



Assalammualaikum dan Salam Biasa Luar Hebat dan Awesome!
Tidak lambat untuk aku apuz mengucapkan Salam Ramadhan y

ang ke 18. Alhamdulillah, pejam celik celik pejam dah 18 hari kita berpuasa. Buat wanita, maaf ya, kamu belum cukup puasa 18 hari tau! Tetapi pada mereka yang berpuasa pada 18 hari, tahniah di ucapkan. Terutama buat adik kecil yang masih belum baligh tetapi bersungguh-sungguh berpuasa. Tahniah sekali lagi.

Now lets back to my main topic. 'Kembar? Eh, bukanlah...'

Buat sahabat yang berada di Universiti Tun Hussein Onn Malaysia (UTHM) pasti tahu yang aku ada kembar dalam kampus ni. Tapi, itu bukan kembar yang sebenar. Kami hanyalah di kurniakan wajah yang hampir sama, dan berbeza tahun kelahiran, berlanan ayah dan berlainan ayah.


Kisahnya bermula pada semester lepas. Dimana seorang classmate aku bagi tahu 'ada budak IT muka sama macam kau, kau tengoklah FB die nanti' Okay aku pun tidak mempercayainya pun. Maklumlah, kita pasti tak percaya yang kita akan ada rupa seiras di dunia, hakikatnya memang ada. Then aku pun buka la fb lepas balik tu, aku pon cubalah cari dan mencari. Bila dah dapat, aku pun tengok dengan satu persatu setiap gambarnya dalam FB. Tetiba hati aku sendiri yang berkata 'MasyaAllah, memang macam muka aku!' Hahaha. Bayangkanlah tuan badan sendiri yang cakap muka sama dengan orang lain. Then start dari situ aku pun berkenalan dengan kembar aku tu. And kalau kami terserempak ibarat rasa macam adik beradik. Haha.

Okay, ni satu lagi kembar yang aku sangat meluat dan mengegelikan. What the#$%^&*()_
Yang kali ni nye kembar aku tak tahulah dari pelusuk negeri area selatan mana mari. Aku mula jumpa mamat ni dalam You Tube. Aku tak pastilah sama ada korang tengok dia perform dalam youtube atau pun tidak. Kalau korang belum pernah, sila klik link di bawah ini. :)


Aku tengok pun tak sanggup!!!

hahaha...


Tolong!!! Ini bukan AKU!!!~


Comments
1 Comments

1 comment: