Friday, May 27, 2011

Mulut orang...

Semua ada mulutkan? Kalau ada Alhamdulillah, kalau tak ada pun Alhamdulillah. Ini semua nikmat adn pemberian yang di berikan oleh Allah SWT.
So pada korang yang ada mulut tu, macam mana dengan keadaan mulut korang? Berbau? Sumbing? Ahhh, itu semua aku tak kisah, aku tak kisah mulut korang berbau ataupun sumbing. Tapi yang aku kisah kat korang ni adalah MULUT KORANG YANG POT PET POT PET. Tak paham apa Pot Pet Pot Pet tu? Ala yang korang suka sangat dok buat cerita tu la.. Ha tau dah? Memang betul bak kata orang "MULUT ORANG MEMANG TAK BOLEH DI TUTUP", betulkan? Haha... Aku pun sokong dengan ayat tu, tapi kalau aku punya istilah kena ada penambahan iaitu 'MULUT ORANG MEMANG TAK BOLEH NAK TUTUP... TAPI KALAU AKU TUTUP MULUT DIA, CACAT NANTI KANG!" So paham-pahamlah... Ngeee... <3~

No comments:

Post a Comment