Tuesday, May 31, 2011

Dunia Baru!

Assalammualaikum di ucapkan kepada semua pembaca, Oh, tak tahulah berapa ramai yang baca kerana hanya 60+ je kawan-kawan! Maybe yang baca around 1 to 2 to 3 to 4 kot.... Huk3. Tak kesah pon, kita tak boleh memaksa seseorang itu membaca blog kita rite? So mereka hanya perl ikhlaskan diri mereka untuk membaca post kita. Oh ya, semoga kalian berada dalam keadaan sihat dan terbaik!

Back to the our topic, 'Dunia Baru'! Apakah maksudnya? Adakah kerana dunia lama sudah hancur? Oh tidak, sempena mahu terbitnya 1 Jun 2011 ini aku hendak mulakan 'Dunia Baru'. Eh, bukan kerana aku putus cinta okay! Ini adalah kerana aku nak cuba memperbaiki diri aku kepada yang buruk kepada yang baik, atau kepada yang baik lebih kepada terbaik!

Tidak salahkan untuk kita mengubah diri kita? Betul tu, kadang-kadang bila kita ubah diri kita mesti ada yang mengata. RIte? WEll, mulut orang ni memang kita tak boleh nak tutup, tapi jangan sampai aku tutup, cacat mulut orang tu kan! Hahaha, Okay! Semoga semua sahabat akan dapat bersama-sama ubah!

No comments:

Post a Comment